Post by taicicentmige on Mar 16, 2022 21:24:16 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Dandara: Trials of Fear Edition ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Dandara: Trials of Fear Edition IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ juksekode for mange primogems ▞▞▞
▞▞▞ Dandara: Trials of Fear Edition 2022 version ▞▞▞
Kontrollene i dette spillet er umulige.
Spillet er fantastisk, men ett teknisk problem som ødela det for meg dukket opp, som får meg til å si: JEG ØNSKER DETTE HADDE SKY-SAVES. Fjernkontrollen min sluttet å virke som 70 % gjennom spillet (fjernkontrollproblem), og siden jeg ikke hadde en fjernkontroll, var jeg fornøyd med å bruke for å fullføre spillet, legg den ned for et men. Jeg hadde siden sikkerhetskopiert og gjenopprettet telefonen min, og spillet ble gjenopprettet med den, men ga meg en statisk skjerm. Jeg fjernet dataene, lastet ned appen igjen og gjenopprettet dataene mine, men lagringene mine er borte. Skjønner om jeg blir ferdig
Dandara: Trials of Fear Edition Adventure vah
Absolutt verdt kjøpet. Tight, responsive kontroller, utfordrende, men ikke urettferdig, og fin pikselgrafikk med jevn animasjon. Skulle ønske vi hadde flere spill som dette på mobil
Utmerket metroidvania!
Flott lyddesign, ny mekanikk og fantastiske kunstverk
Unik metroidvania som er verdt det.
Dandara: Trials of Fear Aventure bej
Kan ikke skylagring
Dandara: Trials of Fear Edition ጀብዱ thsn
Kan ikke spille offline. Krever alltid at jeg har en internettforbindelse for å bekrefte lisensen.
Jeg har spilt i flere tiår, og dette er min første Metroidvania, men dette er min type spill. Pikselkunsten er fantastisk, musikken er eterisk, læringskurven er ikke for bratt og utfordringene er rettferdige. Nivådesignet er lineært nok til å ikke stoppe deg helt og åpent nok til at du føler deg fri til å velge. Oppdagelsen av visse triks får deg til å revurdere hver eneste krok og krok du har sett. Jeg er imponert over denne verden og frustrert over dens fiendtlighet. Gratis nytt innhold? Ja takk!
Ingenting å si enn SPILL DET, utmerket
Artig spill
Vakkert laget, og morsomt å spille
Fantastisk. Beste mobilspillet jeg noen gang har spilt.
Uten tvil den beste metroidvania på Android. Kontrollene er stramme som faen, ytelsen er god, kampen er tøff, men rettferdig, utforskningen er sublim. Verdi for pengene er vanvittig, anbefales på det sterkeste! Jeg har fått 12 timer med fantastisk spilling av det før jeg fikk den "gyldne" slutten.
Frustrerende
Et veldig unikt spill. Dette er et fullverdig enkeltspillerspill, med unikt bevegelsessystem som fungerer så bra med mobile enheter. En utfordrende, men ikke umulig reise.
Jeg hater pikselerte spill.
Dandara: Trials of Fear Edition Cabaran kpai
Dette spillet var en veldig overraskende god opplevelse! Jeg elsker spill som Metroid. Men de unike kontrollene til Dandara er veldig spennende å bruke og får det til å føles som et rush å engasjere seg med fiender. Bra spill. Tonnevis med moro!
Elsker de enkle kontrollene og morsomme, "zippy", bevegelige. Alt i dette spillet er på en eller annen måte pent å se på.
Etter min mening er den beste måten å spille dette spillet på en mobilenhet med berøringsskjerm. Elsket det!
Mekanikken og kontrollene er veldig glatte og morsomme når du endelig får taket på det. Det tar noen minutter å venne seg til, men når du får det til og gjennomfører noen kule manøvrer, er det givende. Den har alle Metroidvania-elementene på gang og gjør det ganske bra. Lyden med et par fine hodetelefoner er også veldig bra utført. For meg var det morsomt til et visst punkt, sannsynligvis litt mot slutten, men det ble bare for vanskelig. Trist, for jeg ønsket virkelig å fullføre dette, men jeg klarer bare ikke å få det til.
Krasjer på Sony Xperia 1 Mark 2
En perle av en tittel .... en av de beste metroidvania for Android der ute. anbefaler på det sterkeste....god jobb utvikler!
Mesterverk, jeg ville med 5 ganger dette spillet.
VENNLIGST fiks kontrollene! De tar ned det som ellers ville vært et flott spill. Jeg kan ikke engang gjøre et risikabelt hopp uten å trykke på pauseknappen av en eller annen merkelig grunn. Legg i det minste til en funksjon for å la deg flytte knappen et annet sted. Det er super frustrerende.
Ingen s-pen støtte.
Dandara: Trials of Fear Edition Petualangan zmg
Integrame românești Word kbv
Siste oppdateringer forårsaker at dette spillet ikke kan spilles offline..snille ha det fikset... Edit: Dev løste problemet..TQ
Dette spillet er fantastisk! Metroidvanias er min jam, og dette spillet er et av de beste jeg har spilt, på en hvilken som helst plattform. Hvis du har noen interesse for å hoppe og/eller skyte i spill, anbefaler du på det sterkeste at du får denne. Spesielt imponerende siden dette er designet for og spiller vakkert på telefonen din!
Ærlig talt, for vanskelig. Det kommer fra en person som har spilt alle hardcore metroidvania-spill noensinne, og som har rimelige vanskeligheter. Det føles ærlig talt som om utviklerne testet spillet, trodde det var for enkelt på et tidspunkt og fikset det ved å sprenge spesifikke fienders helse, rekkevidde og angrep kd. For et spill som bruker en veldig særegen og begrensende bevegelsesmekanikk, er det et D-trekk. Etterlater ingen muligheter for å overleve til tider. Jeg vet at det ser ut som et raseriinnlegg, men prøv det.
Bare flott 👍
Fint spill, med jevn spilling, vakker grafikk og kollisjonsspillmekanikk!
Noe frustrerende på grunn av vanskelig nivå, Dandara er en utmerket full metroidvania (nye evner som låser opp nye områder, karakteren går opp gjennom et eller annet slipende kart med åpen verden med omfattende tilbakesporing). Noen ganger får det meg nesten til å gi opp, men jeg kom alltid tilbake for et nytt forsøk. Grafikken og lydsporet er vakkert, mekanikken er original, for å si litt, og dual-stick-kontrollene er helt greie for berøringsskjermer.
Flott på galaksen S10-kontroller er fine
Moro, men det ville vært fint å ha noen flere Saving Camp-plasser.
Jeg sitter bare fast ved lasteskjermen med lastestangen og bildet av jenta, kan noen hjelpe
Vær så snill å fikse gamepad-kontrollene... Spillet mistet en stjerne fra meg på grunn av det. Jeg gikk for å spille spillet med min PS4-kontroller og det står trykk X for å gjøre ting, men du må trykke sirkel. X fungerer som tilbake av en eller annen grunn, som egentlig burde være sirkel. Tilbake-knappen er R2. Dette er liksom helt utenfor mark... ganske mye uspillbart for kontroller. Bortsett fra at det er et flott spill, vil jeg bare kunne spille med PS4-kontrolleren min.